Πίτα με ροδάκινο & μύρτιλλα (μόνο με 222 θερμίδες)


Εάν προτιμάς, μπορείς να χρησιμοποιήσεις νεκταρίνια αντί για ροδάκινα. Μερίδες: 6 Χρόνος προετοιμασίας: 15 λεπτά Χρόνος ψησίματος: 45-50 λεπτά Υλικά 6 μέτρια ροδάκινα (περίπου 800 γραμμ.), κομμένα σε λεπτές φέτες 1 φλιτζάνι μύρτιλλα 3 κ.σ. + 1 κ.γ. ζάχαρη 1/2 κ.γ. κανέλα 1 φλιτζ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις 1/3 φλιτζ. βρόμη 1 κ.γ. μπέικιν πάουντερ 1/4 κ.γ. μαγειρική σόδα 1/4 κ.γ. αλάτι 3 κ.σ. βούτυρο με χαμηλά λιπαρά 1 γιαούρτι (180 γραμμ.) με άρωμα βανίλια χωρίς λιπαρά Εκτέλεση Προθέρμανε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου. Στρώσε τις φέτες ροδάκινου σε τετράγωνο ταψί με πλευρά 20 εκ. Άπλωσε τα μύρτιλλα επάνω από τα ροδάκινα. Πασπάλισε με 1 κ.σ. ζάχαρη και με την κανέλα και άφησέ τα. Σε μεγάλο μπολ, βάλε το αλεύρι, τη βρόμη, 2 κ.σ. ζάχαρη, το μπέικιν πάουντερ, τη μαγειρική σόδα και το αλάτι. Ανακάτεψε καλά. Ρίξε το βούτυρο και ανακάτεψε με πιρούνι, μέχρι το μείγμα να αποκτήσει τη μορφή μεγάλων ψίχουλων. Πρόσθεσε το γιαούρτι και ανάδευσε μέχρι η ζύμη να γίνει ομοιόμορφη. Άπλωσε 6 κ.σ. ζύμης επάνω από τα φρούτα και πασπάλισε με την υπόλοιπη ζάχαρη. Ψήσε στο φούρνο για 40-45 λεπτά, μέχρι να μαλακώσουν τα φρούτα και να χρυσίσει η ζύμη. Άφησε την πίτα να κρυώσει για 10-15 λεπτά πριν τη σερβίρεις. Προαιρετικά, γαρνίρισε με παγωτό γιαούρτι με άρωμα βανίλια. Διατροφική ανάλυση ανά μερίδα: 222 θερμίδες, 13% λιπαρά (3 γραμμ. από τα οποία 1 γραμμ. κορεσμένα), 77% υδατάνθρακες (44 γραμμ.), 10% πρωτεΐνη (5 γραμμ.), 3 γραμμ. φυτικές ίνες, 106 mg ασβέστιο, 1,6 mg σίδηρος, 284 mg νάτριο.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΡΙΖΟΤΟ ΜΕ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ

Τραγανά πιτάκια με κιμά

LOLLIPOP COCKTAILS